Sjoerd in de Verenigde Staten

Morgen naar de Verenigde Staten

Hallo allemaal,

De koffer staat klaar om morgen naar San Francisco te gaan. De spanning voor de reis begint nu pas te komen, omdat ik de afgelopen weken nogal druk was met mijn bachelor scriptie. Gelukkig heb ik die precies gisteren kunnen afronden en mag ik daardoor aan mijn master beginnen in september, wat heel wat stress heeft weg gehaald. Nu begint echter toch de stress voor de reis een beetje te komen. Ik, Niels en Bjorn zullen morgen vertrekken voor onze rondreis door Californië, Nevada en Arizona van drie en een halve week. De komende weken zal ik mijn ervaringen delen in dit reis dagboek. Ik hoop dat jullie er plezier aan zullen beleven en laat zo nu en dan een reactie achter, dat is erg leuk!

Reacties

Reacties

oma kr.

allereerst gefeliciteerd. geweldig
EEN HEEL FIJNE VAKANTIE TOEGEWENST OOK VOOR JE VRIENDEN.

Arnold

Fijne vakantie, doe niels en bjorn de groeten van mij

henk

sjoerd een prettige vakantie,ook voor je vrienden,maak er wat van

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!