Sjoerd in de Verenigde Staten

San Francisco Bay Cruise

Gisteren zijn we de stad weer ingegaan. In de ochtend gingen we de Marin Headlands in. Dit zijn de heuvels tussen de Golden Gate Bridge en de Grote Oceaan. Echter was het weer niet zo goed (er hing namelijk veel bewolking en het was nogal koud) waardoor we niet zoveel mooie foto's konden maken. Na de Marin Headlands gingen we San Francisco in. Daar hebben we de Coit Tower bezocht. De Coit Tower is een 65 meter hoge toren op een van de heuvels, vanaf waar we een mooi uitzicht hadden over de stad en de baai. Na het maken van een aantal mooie foto's gingen we naar Fisherman's Wharf. Vanaf Pier 39 maakte we een mooie boottocht over San Francisco Bay. Eerst vaarden we naar de Golden Gate Bridge. De brug hing in de wolken, wat ook wel een bijzonder beeld was. Nadat we onder de brug gevaren waren, vaarden we richting Alcatraz. Vanaf de boot hadden we een mooi uitzicht op de voormalige gevangenis. Daarna gingen we weer richting de kade. Vandaag is de laatste dag in San Francisco. Morgen gaan we naar Yosemite. Het zal 6 uur duren voordat we daar aankomen. Er schijnen daar bosbranden te woeden, maar we hebben nog niks gehoord of ons hotel in de vlammen is op gegaan of niet, dus we gaan nog vrij gerust die kant op.

Arnold

Als jullie langs kust rijden. Erg mooie rit, dan hou de zee in de gaten we hebben daar toen dolfijnen langs de kust gezien. Erg mooi.

Lidia

Klinkt allemaal heel leuk, mooi hoor, veel plezier nog.

Sjoerd

We gaan niet langs de kust. We hadden ook gelezen dat dat erg mooi was, maar zo kunnen we niet naar Yosemite. We hebben echter al wel dolfijnen gezien op onze cruise door de San Francisco Bay.

Carmen

Super leuk! Veel plezier met jullie rit.. Wordt vast mooi. :)