Sjoerd in de Verenigde Staten

Dag 1 - Op naar Houston

Om 3 uur waren we opgestaan om te vertrekken naar het vliegveld van Dusseldorf. Na een korte vlucht kwam ik aan in Londen. Daar aangekomen in de enorme terminal was het wachten op de vlucht naar Houston. Na een korte vertraging kon het vliegtuig vertrekken. De vlucht was aangenaam, al kon ik niet slapen en moest ik het doen met een verschrikkelijk slechte maaltijd. Na een vlucht van 10 uur kwam in dan aan in Houston. Na nog een uur te hebben moeten wachten op de douanes en een extra bagage check, kon ik dan eindelijk de familie van Anaid en Anaid zelf natuurlijk ontmoeten.

We gingen naar het huis van de oom van Anaid met Anaid, haar vader, haar oom en een van haar neefjes. Na een tochtje over de enorme snelwegen van Houston, kwamen we aan bij het huis van Anaids oom. Ik was vrij moe, maar Anaid en zijn neefjes hadden nog een verassing in petto, we zouden nog naar een echte Amerikaanse mall gaan. Ik vond dit goed, op een voorwaarde, dat ik eerst een Red Bull mocht nemen. Na het kopen van de Red Bull, gingen we naar de enorme mall.

Na uiteindelijk iets van 27 uur achter elkaar wakker te zijn geweest, vond ik het wel een goed idee om naar bed te gaan. De volgende dag zouden we vertrekken naar Piedras Negras.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!