Sjoerd in de Verenigde Staten

Dag 2 - Nu dan echt richting Mexico

Na een nacht waarin ik geen moeite had te slapen, werd ik om half 9 wakker. De hele familie zat al aan het ontbijt: Tortillas met aardappels en vlees. Dit ontbijt heb ik maar even overgeslagen. Anaid wist nog dat ik niet echt een goede ontbijter was en de familie kon het wel begrijpen.

Om 10 uur gingen we dan opweg naar Mexico. Op weg zijn we nog even bij een andere mall in Houston geweest en na ongeveer 3 uur kwamen we aan in San Antonio. Hier hebben we even gestopt voor een lunch: pizza. Anaid legde me uit dat de Mexicanen 's middags 'warm eten'.

Nadat weSan Antonio gepasseerd warenkwamen we op de hobbelige weg richting Piedras Negras.Opde weg van 160 kilometen lang kwamen we maar een dorpje tegen, voor de rest waren er alleen maar cactussen en speciale bomen te zien.Echt de middle of nowhere. Na ongeveer 2 uur doemde in de verte dantochopeens een enorme Mexicaanse vlag op. Het teken dat we dichtbijMexico waren.

Om half 7 kwam ik dan eindelijk bij het huis van Anaidaan. Een leuk huis, alleenstoot ik mijn hoofd wel bijna aan de ventilatoren die hier hangen, hopen datme dat niet gaat gebeuren!Momenteel is het hier 36 graden enis het dus lekker warm!

Reacties

Reacties

simone kremer

Ha sjoerd.
Dat is een lange rit geweest voor je.
Kun je me even uitleggen wat een mall is?
En hoe zijn de ouders van Anaid en is Anaid erg veranderd?
Was ze blij met haar stoopwafels enz?
En natuurlijk hoe voelt het om in Mexico te zijn?

Knuffel Mams

oma kr.

hallo kleinzoon(grote)
wat ben ik blij met je eerste verhaal
begrijp dat de reis goed verlopen is
ik zat wel in spanning hoor.
gr,van oma. ook aan Anaid.

flooooor

Hahahahha, pas maar op dat je je mooie krulletjes niet kwijtraakt als die ventilatoren aanstaan!:P
heeeeeeeel erg veel plezier nog!
adios amigos!!!
xxxxxx

pake uit friesland

Veel van je moeder geleerd . Daarom mogelijk dit eerste berichtje. Je hebt het geflikt in je eentje naar MEXICO en heelhuids aan komen.Geweldig.| oant sjin

Sjoerd

Het gaat goed hier. De ouders van Anaid zijn heel aardig, en de moeder van Anaid was gisteren heel blij mij te zien. Verder ga ik proberen mijn hoofd niet te stoten tegen de ventilatoren, maar dat komt 'hopelijk' wel goed. En een Mall is een heel groot winkelcentrum.

Ik ben blij dat iedereen mijn verhalen kan lezen en dat alles goed gaat. Ik zal vanavond proberen een nieuw verhaal te schrijven!

Robert

No me lo esperaba? Su tío tiene talento que casi nadie conoce. Vamos a mantenerlo de esa manera, incluso. ;-).
Trate de llegar a una historia emocionante. Siempre es bueno.
Saludar Robert

omA DE VOS

jE MAILTJE GELEZEN. HARTSTIKKE FIJN DAT WE DAT OP DE COMPUTER KUNNEN KRIJGEN. HET KOST ONS WEL EEN BEETJE MOEITE, MAAR DAT GEEFT NIET. FIJN DAT JE NU OP DE PLAATS VAN BESTEMMING BENT. WE KIJKEN UIT NAAR DE VO0LGENDE NIEUWSBRIEF. HEEL VEEL PLEZIER EN DE GROETEN AAN ANNEID. OMA DE VOS.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!