Sjoerd in de Verenigde Staten

Dag 4,5 en 6 - weekend naar Saltillo

Na vrijdag naar de ranch van Anaid geweest te zijn, waar een huis van hun opstaat die de vader van Anaid helemaal zelf heeft ontworpen, gingen we een weekendje weg naar Saltillo.

Saltillo is de oudste stad in de staat Coahuila, daar waar Piedras Negras ook ligt, en is tevens de hoofdstad van de staat. De ouders van Anaid hebben beiden in deze stad gestudeerd en Anaid is er geboren. Na een trip van zo'n 6 uur arriveerden we bij het hotel. De vader van Anaid had een reunie met studievrienden en wij, Anaid, de moeder en de twee broers van Anaid, inclusief de andere broer van Anaid dus, die speciaal voor de gelegenheid overgekomen was uit Monterrey, gingen Saltillo in. Eerst gingen we Mexicaans eten, hetgeen me zeker beviel, waarna we daarna de stad hebben doorgelopen.

Helaas konden we maar een dag blijven, aangezien we zondag alweer terug gingen. Deze dag stond dan oon in het teken van de terugreis. Momenteel ben ik net terug gekomen uit Saltillo en het gaat goed met me. Ik heb nog niks gemerkt van de onrust die er zou moeten zijn, alleen dat door het hele land allerlei soldateneenheden pratrouilleren, hetgeen een beetje apart beeld geeft. Desalniettemin zal ik wel voorzichtig zijn. Maar alles gaat in ieder geval goed met mij!

Ik zal ook z.s.m. foto's op de site zetten!

oma kremer

hallo sjoerd. fijn om weer een verhaal van jou te lezen.
ook daar kan het regenen he? wat een afstanden leggen jullie af.leuk dat de familie je zo veel laat zien. geniet er maar van.Henk is erg blij met je mailtjes. veel liefs van oma kremer.

oma de vos

Je lange brief gelezen.Dat was geen leuke belevenis.We hopen dat het voor jullie goed zal aflopen.Je optreden was correct.Verder hopen we dat je nog een fijne vakantie zult hebben.Groetjes ook aan Anaid,voor wie dit ook geen leuke ervaring was.Opa en oma de vos.

mams

He sjoerd ,hou je taai tussen die mexicanen. Wij vertrekken morgen naar France en hopen je vanaf daar je nog te kunnen volgen, je hoort nog van ons.
Mocht het contact wat minder zijn, we wensen jou en de familie van Anaïd en Anaïd zelf natuurlijk nog een leuke week.
Ciao Ciao