Sjoerd in de Verenigde Staten

Dag 9 en 10 - Niet veel bijzonders

De afgelopen 2 dagen is er niet echt veel bijzonders gebeurd. Dit komt grotendeels door het warme weer, waardoor we ook weinig kunnen doen. Toch ben ik eergisteren weer naar de VS geweest, ditmaal hoefden we niet zolang te wachten. Hier hebben we weer de Walmart bezocht en zijn we nog even naar het winkelcentrum geweest waar ik nog een shirtje heb gekocht.

Verder heb ik gisteren eigenlijk niks bijzonders gedaan. Vandaag gaan we echter bbq'en in bij de ranch, dus daar heb ik wel zin in. Volgens mij blijven we daar dan ook nog slapen, maar dat is niet zeker, zoals niks eigenlijk zeker is hier in Mexico.

Reacties

Reacties

simone

Ik had anaïd nog op msn en die vertelde dat je met haar en haar broer nog met hun vrienden waren uit geweest, kun je je een beetje redden in dat gezelligschap? en met je spaans?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!