Sjoerd in de Verenigde Staten

Dag 10 - BBQ!

Na in de middag niet zoveel gedaan te hebben, gingen we 's avonds naar de ranch van Anaid om daar te gaan bbq'en. Na eerst wat biertjes te hebben gedronken, gingen we daarna bbq'en. De beste bbq die ik ooit heb gehad. Heerlijk vlees, dat ik sowieso nog nooit in Nederland heb gehad. Het was erg gezellig en om half 11 vertrokken we richting Piedras Negras, waar Anaid en ik nog een vriendin van Anaid hebben bezocht.

Met mijn spaans gaat het met de dag beter, desalniettemin is het nog wel steeds lastig, maar ik begin steeds meer te verstaan, dus daar ben ik wel blij mee.

Verder blijft het nog steeds rond de 40 graden. Ik heb er zelfs nog bewijs van, op een van de foto's is een thermometer te zien, waarop 41 graden te zien is en dat terwijl het toen al 7 uur was en dat de thermometer in de schaduw stond.

Reacties

Reacties

Herbert

Ik kan mij voorstellen dat de bbq niet tegenviel met zulke lappen vlees.Wel wennen als je weer thuiskomt.Je moet het dan weer met een onsje per bal doen.FiIjn dat je het naar de zin hebt en dat het spaans steeds een stukje beter gaat.

Adios amigos !!

Robert

Hoe meer ik lees en zie, hoe meer respect ik krijg voor Anaid dat ze het destijds bijna een jaar heeft volgehouden in Nederland (bij jullie ;-) ).........

stan

haha wat grappig. volgens mij wil je daar nog liever bbq dan naar de mac gaan!

Bob en Sandra

De bbq ziet er goed uit! Leuk om te lezen/zien wat je doet en mee maakt!

simone

Ik weet dat je vandaag naar cacun vliegt. Heel veel plezier daar en geniet er van. Stuur je nog een berichtje en wat foto's?
Ik zie ook dat je Maarten Paulien en Arnold volgt in Amerika. Wat is de wereld toch klein he.
Liefs mams

henk almelooooo

sjoerd bedankt voor je mooje berichtjes en foto`s
hou je taai en geniet er van
groetjes aan aneit en haar familie

henk almelooooo

IK BEDOELDE ANAID, SORRY

oma kr.

geniet van je vakantie in cacun. maak je ook daar foto's?
liefs en groeten. oma kr.

oma de vos

Even een krabbeltje vanuit Wolvega.Het is hier hopeloos met het weer, de hele dag regen en koud Jij hebt het daar beter.Houden zo, of ben je ook toe aan een koude douche? Groetjes van opa en oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!