Sjoerd in de Verenigde Staten

Dagje uitrusten

Gisteren heb ik niet echt veel gedaan. Dit kwam grotendeels doordat we allemaal nogal moe waren van de dag ervoor. Ik heb nog wel samen met Anaid de auto van Anaid opgehaald bij de peetmoeder van Anaid, die ik vorige week al ontmoet had. Nadat we de auto hadden opgehaald, had Anaid het idee om uit te gaan. Helaas ging dit niet door omdat op het laatste moment een vriendin van Anaid afzegde, dus hebben we maar een film gekeken. 'El fin de los tiempos', volgens mij 'The Happening' in het engels. Een van de allerslechste films die ik ooit gezien heb, helaas. Anaid en de moeder van Anaid waren het met me eens daarover. Voor de rest weet ik niet wat ik vandaag ga doen, maar dat zie ik nog wel.

Ik hoop dat iedereen de verhalen leuk vindt en ik vind al jullie reacties heel leuk! Groeten uit Mexico!

Reacties

Reacties

Jasper

De film was niet slecht omdat je hem niet begreep in het Spaans Sjoerd :p?

Sjoerd

Hij was in t Engels, was gewoon t slechste verhaal ooit, na natuurlijk Death Race and Final Destination. Het was echt stom verhaal, ik adviseer je de film niet te gaan kijken!

Torben

Sjoerd ik ken je filmsmaak dus hij was waars briljant. Nogmaals vind ik die haat @ Deathrace ongegrond. Briljant is t niet, maar toch leuk geweest als jij niet steeds had zitten zeiken:P

Jasper

Ik ben voor de verandering het helemaal eens met Torben. Tevens vergeet je de #1 slechtste film ever: Henry's Crime.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!