Sjoerd in de Verenigde Staten

Mexicaanse pizza's eten

De afgelopen dagen hebben we niet echt veel gedaan. Anaid was vooral bezig met het regelen van alle dingen met de politie en nieuwe zaken aanvragen, die gestolen waren. Ik ga er ook al niet meer vanuit dat ik mijn spullen terug krijgt, aangezien de politie niet echt meewerkt, voor mijn gevoel.

Dealniettemin hebben we gisteren nog wel wat dingen gedaan. Na de tour gekeken te hebben, wat ik altijd probeer (ik word meestal wakker net voor de laatste 20 a 10 km), hebben we in de middag een ijsje gehaald in de stad. Daarna gingen we pizza's halen voor het weeshuis, waar ik al eerder geweest was. Een van de pizza's hebben we ook zelf gehouden en uiteraard opgegeten. Ik moet toegeven dat de Mexicaanse pizza's erg lekker zijn, al doen ze sesamzaadjes op de pizza's, wat eigenlijk best lekker is.

's Avonds zijn we nog met vrienden van Anaid hier gaan zitten. Ik was vrij moe en kon me niet echt concentreren op de spaanse gesprekken, waardoor ik het ook maar voor de helft verstond allemaal. Toch was het wel leuk dat we weer wat deden na de nacht dat we overvallen waren. Toch heb ik wel dat ik nu iets achterdochtiger ben met bepaalde mensen die 's avonds langs komen, etc.

Reacties

Reacties

oma kr.

hoi Sjoerd,contact met Herbert gehad vanuit de Dordogne.ze zijn vrijdag j.l. goed aangekomen. Prima naar hun zin. Hebben echter heel slecht bereik, zowel telefonisch als e-mail.Ze zullen alles proberen om met jou in contact te komen.Laat je mij weten of je dit bericht gelezen hebt?Gr.kremer.nahuis@home.nl

opa en oma de vos.

In Mexico zijn de pizza,s dus lekkerder dan in Nederland. Volgende week krijg je weer Hollandse kost voor geschoteld. Het weer is hier pet. Groeten van opa, oma, Bella en Minou.

arnold

he Sjoerd we zijn weer goed aangekomen in Nederland zonder problemen. Er wonen inderdaad heel veel latino's in LA. Naast engels is spaans daar volgens mij ook een voertaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!