Sjoerd in de Verenigde Staten

Familie BBQ

Nadat we een paar dagen niet echt veel interessants gedaan hebben, hadden we gisteren een familie BBQ. Anaid heeft een heel grote familie en gisteren kwamen 2 ooms en 2 tantes, met daar alle neven en nichten van, en de oma van Anaid om op de ranch van Anaid te gaan BBQ'en. Het was erg gezellig om de hele familie te ontmoeten en ik heb veel met de neef en tante van Anaid gesproken.

Vandaag heb ik ook eindelijk een proces verbaal kunnen krijgen, wat al een hele moeite is hier in Mexico. Toch wel blij met het papiertje, want dan hoef ik daar niet meer achter aan. Ik ben alleen wel bang dat ik mijn spullen nooit meer terug krijg. Ondanks dat de politie het nog steeds 'onderzoekt', denken we niets meer terug te krijgen.

Ik heb nog een aantal foto's van de BBQ, ik zal deze z.s.m. uploaden. Nogmaals bedankt voor alle reacties, het is leuk dat iedereen alles mee leest.

Reacties

Reacties

Arnold

Hoi Sjoerd

Maak er nog wel een leuke vakantie van he !
Wanneer ga je weer terug naar Nederland ?

oma kr.

hoi Sjoerd
De tijd van vertrek begint te naderen. Maak van de laatste paar dagen in Mexico nog iets leuks! Doe vooral Anaid de groeten, ook aan de rest van de familie,alhoewel ik ze niet ken.Bedankt voor je reisverslagen.Ik heb er van genoten.Gr. oma Kr.

oma KR.

Een heel goede en comfortabele vlucht terug naar Nederland- Duitsland. Laat je even iets van je horen als je thuis bent? Groeten en tot spoedig ziens. Oma Kremer.

opa en oma de Vos

Hallo Sjoerd. Het is hier 28 Juli, 20.00 uur. Je vakantie zit er bijna op. We wensen je een goeie vliegreis toe,tot Zaferdag, wereldreiziger. Groeten van ons aan Anaid en haar familie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!