Sjoerd in de Verenigde Staten

Weer terug in Nederland en ik mis Mexico nu al

Ik ben vandaag weer teruggekomen in Nederland. Na een lange reis, zo'n 24 uur, van Piedras Negras naar Houston, van Houston naar Londen en van Londen naar Düsseldorf en weer naar Losser,ben ik veilig aangekomen.

Ondanks dat opa en oma de Vos me goed hebben ontvangen en dat ik blij ben dat ze hier zijn, mis ik Mexico nu al. Niet alleen vanwege het weer, maar vanwege alles.Het was een enorm leuke tijd en een geweldige ervaring.

Anaid gaat proberenz.s.m. naar Nederland te komen en ik hoop haar en de hele familie van Anaid nog eens te zien, hier, dan wel in Mexico (al zal het weer daar waarschijnlijk beter zijn, haha).

Dit is dan ook het eind van mijn reisblog. Ik heb nog een aantal extra foto's van Anaid gekregen en ik zal kijken welke ik daarvan ga uploaden, dus, geïnteresseerden, hou dat in de gate. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties die jullie geplaatst hebben en voor het volgen van mijn verhalen. Ik hoop dat ik nogmaals verhalen mag gaan schrijven uit Mexico, want ik mis het nu al enorm!

Reacties

Reacties

oma Kr.

Welkom in Nederland. Ik ben blij dat je weer op nederlandse bodem staat, ondanks dat je het daar geweldig hebt gehad. Ik ben zeer benieuwd naar al je verhalen en hoe je de terugreis hebt gehad.
Ik hoop van je te horen. Gr. oma Kr.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!