Sjoerd in de Verenigde Staten

Downtown San Francisco en de zoo

Gisteren hebben we eerst Twins Peak bezocht. Twins Peak is een grote heuvel, van waar de stad goed zichtbaar is. Echter hebben we deze heuvels bezocht in de ochtend, waardoor er over bepaalde delen van de stad nog wolken hingen en de Golden Gate Bridge nog in nevel gehuld was. Na Twins Peak hebben we downtown San Francisco bezocht. San Francisco staat bekend om zijn steile heuvels en dat hebben we ondervonden. Met vol gas moesten we sommige heuvels over en de remmen moesten ook vol worden ingedrukt als we naar beneden gingen. Toen we door de stad liepen kwamen we ook de typische kabeltrams tegen. Het is een grappig gezicht om de trammetjes de heuvels op te zien gaan, die over het algemeen alleen door toeristen worden gebruikt. Door de stad lopend, kwamen we door Chinatown heen (de op een na grootste na New York) en we kwamen een aantal grote wolkenkrabbers tegen. In de middag hebben we nogmaals Fisherman's Wharf bezocht om te kijken of we een boottocht konden maken, maar het was zo druk waardoor we besloten dit later te doen. Vandaag zijn we naar de San Francisco Zoo geweest. De dierentuin was erg mooi en we hebben veel dieren kunnen bekijken. Ondanks dat er vrij veel schreeuwende kinderen waren hebben we toch rustig naar de dieren kunnen kijken.

oma.kr.

wat een belevenissen!!! Leuk zo veel nieuws van je te horen.In de krant gelezen over bosbranden in Callifornie.Nog iets van gezien? Liefs oma.

Arnold

Leuk om te lezen wat jullie hebben bezocht. Een aantal dingen hebben we ook gezien. De mist in de morgen is SF om bekend, maar inderdaad een prachtig vergezicht van twin peaks.