Sjoerd in de Verenigde Staten

Las Vegas

Hier weer een update van onze reis. We zitten momenteel in Las Vegas. Na een reis van ongeveer vier uur van Los Angeles, door de woestijn, kwamen we rond drie uur aan in Las Vegas. Het was even schrikken hoe warm het hier was, aangezien het wel 40 graden was toen we aankwamen. Dit was dus nog een stuk warmer dan in Los Angeles en helemaal niet te vergelijken met het weer in San Francisco, waar we meest van de tijd nog een lange broek aan hadden. De lange broeken liggen onderhand al diep in de koffers en zullen hier waarschijnlijk ook niet te voorschijn komen.

In de afgelopen dagen hebben we Las Vegas al wat verkend. We hebben de grootste casino’s al van binnen gezien en het is een groot circus. Het is een vreemde gewaarwording om zo veel mensen obsessief naar gokautomaten te zien (mensen die er echt verslaafd uitzien) en verder langs de meest exclusieve restaurants en clubs te lopen. Verder is hier ’s nachts alles verlicht (we gaan over het algemeen alleen ’s nachts weg, want overdag is het rustiger en is het te warm, zodat we dan beter aan het zwembad kunnen liggen) Ook is het grappig om in een dag Venetië, Parijs en New York te kunnen bezoeken.

We kwamen er gisteren ook achter dat de prijzen in de casino’s aan de strip niet mals zijn. Voor de twee biertjes die we gisteren gedronken hebben, hebben we 7 en 8 dollar mogen afrekenen. Verder is het wel relax om de hele dag rustig aan te doen, wat wel anders was in LA. We blijven hier nog tot vrijdag, want dan gaan we naar de Grand Canyon.

opa en oma de vos

De temperatuur is hier wel wat lager. De hittegolf is voorbij. Wat een belevenis voor jullie in Las Fegas. Hebben jullie al gegokt? Bedankt voor je leuke brief. We kijken uit naar de volgende en misschien de laatste. Jammer. Groetjes, opa, oma en bella.

Arnold

Haha een duur biertje. Ze hebben mij verteld dat voor de mensen die aan de tafels of de gokkasten zitten de drank gratis is.
Alles is ook erg energiezuinig (not) opgezet daar haha.
Veel plezier daar.